Jag är namnet som du har på armen

Ligger i soffan och lyssnar igenom Veronica Maggios nya platta. Tumme upp och helvärt!
Sitter även fint eftersom träningsvärken efter kvällens träningspass redan börjar pocka på min uppmärksamhet.
Kommer troligtvis inte kunna göra mycket med mina armar imorgon,
men än sen då, imorgon bär det nämligen av till Louisiana med skulan vilket blir himla fint.
Gillar mindre bussutflykter när man kan sova på varandras axlar och dela ipod-lurar!
Hoppas bara på fint väder oxå så vi kan få sitta i den fina parken i solen.
Det hade varit pricken över i:et och grädden på moset.

Kvällens låt blir därför till kvällens platta
och självklart:
Veronica Maggio – Satan i gatan




Verkar förresten vara någon ny grej jag börjat med, det där med kvällens låt.
Men jag gillart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0